Värmen har vart här idag

Villket fint väder vi haft idag! så skönt. Lagomt mycket moln på himlen och nästan ingen vind alls. Idag har vi vart på BVC och vägt och mätt igen och nu händer det saker, födelsevikten har han äntligen passerat. Nu väger han 3830 g och är 53,5 lång. Vi har ju fått en så fin present av min farmor, gammel farmor blir vell hon till Melwin. En baby sitter med massa skallror och spegel och musik. De fattas nog bara en micro så kan man bo i den. Jag skulle inhandla batterier idag till den så vi får fart på ljudet. Självklart så köpte jag fel så jag får köpa nästa gång jag är och handlar. Men Melwin verkar gilla den ändå, fast de inte spelar något.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0