Oj vad tiden flyger iväg!

Igår vad en stor dag. Melwin blev en månad och han har börjat med att göra olika roliga ljud. Helt underbar att lyssna på. Det är så häftigt att få följa en liten människa varje dag i sitt liv. Nu på morgonen kan han ligga en stund och bara kolla på mig. Och veva i både armar och ben och små jollra.
Idag  var han med och byggde det sista på hästhagen. Tre varv har jag gått runt hagen med barnvagnen, ett varv igår och satt de översta isolatorerna och ett imorse och satt de nedersta. Och sen det sista varvet satte jag undertråden, men jag kom bara halvvägs så skulle Melwin ha mat så det var bara att sätta sig i gräset bland maskrosorna och amma. Det var allt lite mysigt. 
Igår fyllde Arne år också, 14 år blev han. Och hans present, som han fick dela med Lina var den nya hagen som vi släppte dom i idag. Dom har en helt egen damm och jätte mycket att äta. Nu har Lina bott här sen i vintras någon gång och hon verkar trivas med Arne, och han med henne. Och getterna verkar inte heller vara något problem. Får hoppas att jag hittar en lämplig hingst till henne nästa vår. Det ska vara en Welsh i alla fall.







Får hoppas att de inte kommar plaska lika mycket i dammen som Ginzo gör.


Kommentarer
Postat av: Ida Klausner

va härlig hagen såg ut! :)

2010-05-31 @ 13:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0