Allt på en gång

Hej å hå! de händer mycket nu och har hänt mycket. Måndagen den 26 april får vi åka in vill förlossningen för då ville vårt barn komma till världen. Så det var bara att packa de sista sakerna och dra iväg. kl 15:56 vart lille Melwin född, 3770 g och 51 lång. Allt gick bra men vi fick bli kvar på avd 11 på tisdag och onsdag då han inte kom igång med ätandet. På onsdag morgon bad jag dom att få åka hem. Det är ett heltidsjobb att ligga där med en bebis. Alla rondbyten man ska hålla reda på och allt folk. Sängarna är vell inte av den bästa sorten heller. Jag ville bara hem till min egen säng och vila.



Väl hemma var det bara att återgå till de normala livet igen. Vi har nog bara ätit kakor och bullar hela veckan känns det som. Men nu har hela släkten vart här och kollat. Mitt i allt får Sonja killingar, två flickor. Och någon dag senare får Ella också två stycken. Precis lika dana som Sonjas men det var två killar. Så nu är det bara Sella kvar som ska ha. Så nu finns de killingar att tinga=)



Sonjas två flickor



Gretas flicka



Gretas pojke


Kommentarer
Postat av: Ida Klausner

söta alla småttingar va! inklusive melwin! :) hälsar gärna på er innan jag åker, annars ses vi väl under sommaren.. kramar //Ida

2010-05-07 @ 14:24:48
URL: http://idaklausner.bloggspace.se
Postat av: Anonym

Åh, vad söta killingarna är. Måste komma ner och titta på dom, glömde ju det sist ;)Är det bilden som Jonas tagit på Melwin? Ser annorlunda ut när man får se ögonen.



Ha det bra! Och pussa Melwin från faster!

2010-05-08 @ 21:32:10
Postat av: Ida Klausner

sv: ja, jag kommer gärna förbi och hälsar på + lämnar lite presenter till Melwin ;) kram

2010-05-11 @ 13:38:07
URL: http://idaklausner.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0