Solen värmer och fåglarna har vaknat till

Solen skiner rakt på vår ytterdörr hela dagen så idag tog jag fram en solstol och satte mig och njöt ett tag. Till en börjag fick jag lyssna på fåglarna som verkligen övertygar mig att det är vår, men sen fick getterna nys om att jag satt ute, så de skrek ikapp med varandra i hopp om att jag skulle komma och ge dom något smaskit.

Jag orkar inte vänta på att snön ska försvinna i så långsam takt så jag ställde mig och hacka sönder isen på plattorna framför dörren så de ska gå snabbare. Pepsi och Ginzo verkar inta bry sig att snön är kvar i alla fall. Tog lite fina bilder på som jag tänkte bjuda på.


              
               


Kommentarer
Postat av: Ida Klausner

Fina bilder :)

2010-03-12 @ 18:13:41
URL: http://idaklausner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0