Mat, scoter och tapeter

Dagen har bara flugit förbi idag, förstår inte vart alla timmar tar vägen? Vi åkte upp till Farfar och Vivan idag och blev bjuden på så god mat. Potatisgratäng och något slags kött, tänk om man kunde laga till sån mat en fredagkväll=) Sen hämtade vi pappas scoter som skulle på service i kil och svängde in hos mamma en snabbis som vart välldigt förvånad att vi kom. Kolla på lite tapeter till köket, å de finns ju en del att välja mellan. Lite svårt bara när man är två som ska välja. Jag vill ha ett litet lantligt stuk på köket. Men man måste ju komma överens om en färg, såg en så fin rutig tapet som gick i krämvit och beige. De är ju inte mycke tapet som kommer gå åt i vårt kök, typ två rullar skulle jag tro. Vi får vell lägga köks tapetseringen på hyllan så länge, tills vi kan enas om en färg.
Vart ju måttligt glad i natt när jag skulle ta min vanliga tur på toan som jag gör 4 ggr/natt. Kattskrället hade tugga sönder ena örpluppen till mitt Headset! Hundar tuggar sönder saker, inte katter. Vad är de för fel på honom?

Dooleys



Han tror han äger allt och alla och får göra som han vill. När Ginzo minst anar det flyger Dooleys fram runt ett hörn och klöser sig fast runt halsen på stackart Ginzo, och biter honom i öronen.


Kommentarer
Postat av: D A H L È N

ja, den blev skit tuff med bergen i bakgrunden :D

2010-03-17 @ 09:23:26
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/
Postat av: Ida Klausner

HAHA! Dooleys är frän ;) sv: ja de kan nog blir svårt kanske och kombinera ginzo + kanin.. hehe..

2010-03-17 @ 09:55:20
URL: http://idaklausner.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Dooleys är välldigt billig offta, men han är ju så söt ibland, å man ska ha katt när man bor på gård. För dom ska äta möss=)

2010-03-18 @ 07:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0