Glad Påsk!

Idag var jag till ÖB och fixade priser till hundutställningen vi ska ha på lördag på 4H i Karlstad. Vi ska ha barn med hund och alla barnen ska få pris. Eftersom de är Påsk snart så sattsade vi på Påsk godis. Pris 1 till 5 ska få ett stort Påskägg med massa godis i. Tyckte de skulle vara tråkigt för de andra barnen om inte de skulle få något ägg. Så jag sprang runt ett tag och kolla priser på olika godissorter och räkna fram och tillbaka. Till slut fick de bli tre stora lådor med blandgodis, en påse med klubbor och tre påsar med små chokladkaniner. Sen fann jag tomma Påskägg för endast 9 kr som jag köpte 20 stycken av. Sen bar de av hemmåt för att sitta och dela upp allt i alla äggen. De blev jätte bra, hoppas alla barnen blir nöjda =)


Söta chokladkaniner

         
Påskäggen


Påsk säcken är fulladdad =)


Kommentarer
Postat av: D A H L È N

va kul :D

2010-03-18 @ 17:18:46
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/
Postat av: Ida Klausner

Barnen blir nog jätte glada! :D

2010-03-19 @ 14:45:34
URL: http://idaklausner.blogg.se/
Postat av: Monlärs!

hihi, va duktig du är! Ja kommer å hälser på dig nön dag! Ska bar få löna först. xD

2010-03-22 @ 09:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0