Gå hemma och inte göra nått

De börjar bli rätt så drygt att bara gå hemma om dagarna, och VÄNTA. Bilen som jag trodde var skrot har blivit lagad men står kvar på verkstan. Idag tog Morgan sin bil upp till lagårn så jag kan inte åka någon stans heller, är vell kanske tur de då de är så dyrt med bensin. Men jag har haft lite pyssel för mig. Har målat om kökssoffan till en trevligare färg. Ska även måla om hörnskåpet i köket men de är lite segt för tillfället.

Såhär såg soffan ut först.




Sen vart den såhär =)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Va fin!! :)

2010-03-12 @ 10:46:24
Postat av: Ida Klausner

åh vad fin den blev! :)

2010-03-12 @ 16:22:06
URL: http://idaklausner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0