Ett steg framåt!

Nu är jag nöjd på min hemsida, jag kommer inte in för att kunna uppdatera händelser eller lägga in bilder. Så idag bestämde jag mig. Jag ska skaffa mig en blogg! trodde aldrig att jag skulle göra det men de verkar rätt kul faktiskt. Ida fick hjälpa mig via telefon att komma in och skaffa mig ett konto. Men nu står jag helt på egna ben, kommer nog fråga om lite hjälp skulle jag tro. Är inte så teknisk kunnig när de gäller datorer och internet. Jag gjorde tex en diskdefragmentering för första gången på min dator sen jag köpte den, de var för 4 år sen. Kan ju säga att den är snabbare nu.
Vad bloggen kommer handla om vet jag nog inte i dagsläget? De kommer nog vara mycket hund, många bilder på min boxer Ginzo och min portugis Pepsi. Arne och Lina, mina hästar, kommer nog också få vara med på ett hörn. Sen har jag nyss skapat ett intresse för gammla möbler. Det kom nog nu när jag går hemma och väntar på min bebis som är beräknad till den 23 april.
I mitt första inlägg måste jag ju lägga in en bild på mina hundar.


                           Detta kortet tog jag inna jul och skickade runt som Jul kort till nära och kära.


Kommentarer
Postat av: Ida Klausner

Vad kul att du kom igång med bloggen! ;) kram

2010-03-09 @ 09:10:18
URL: http://idaklausner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0