En tur till Sunne

Idag var jag upp till Sunne för att besikta min sambos bil, han tycker de går bättre när jag åker iväg med den. Men inte denna gången inte. Tre fel fick jag på den, det enda jag jag förstod skulle göras var att spänna handbromsen. De andra två var för invecklade att försöka sig på att förstå.
Efter besiktningen åkte jag till Ida på en fika och för att kolla på hästarna, de var ju ett tag sen nu. Och Carro hade varit där och lämnat min cd skiva med bilder som hon tagit på mig. De var så fina=) Ska ta och förstora upp ett kort och hänga i sovrummet tänkte jag.


Fotograf: Carolin Dahlén (www.dahlenfoto.com)

 


Kommentarer
Postat av: Monlars

Jäättefin bild!! :D

2010-03-11 @ 11:38:49
Postat av: Pernilla

åhh vilken fin bild!

2010-03-11 @ 18:16:21
Postat av: Nathalie

Tack så mycket=) man har ju världens bästa fotograf=D

2010-03-12 @ 08:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0