Arne & Lina

Jag har ju inte lagt ut någon bild på hästarna än, de har ju vart så fint väder varje dag så man får inte missa chansen att ta soliga bilder på dom.


Troll Arne
En kallblodstravare på snart 14 år som älskar alla som kommer fram och pratar med honom. En rolig häst att rida då de finns mycke motor i honom, han är trevlig att jobba med men kan bli lite gubbgrinig om man begär för mycket. Framför rockarden är han lugn men kan gasa på rätt rejält om man vill de. 




Lina
Är en korsning av Shettis och Welsh på 10 år. Jag har inte haft henne så länge men de är en trevlig ponny som är lite försiktig av sig. Hon följer Arne vart han än går och låter alltid han få bestämma. Hon ser nog honom som en storebror. Nästa sommar är det meningen att jag ska betäcka henne med en Welsh, om jag hittar någon vill säga. 

 
                            


Kommentarer
Postat av: Ida Klausner

söta dom är! ;)

2010-03-16 @ 08:15:18
URL: http://idaklausner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0