Volt över get!

Att en get kunde var så hård hade jag ingen aning om?! Trodde verkligen hon skulle väja för mig, men icke! rakt på bara. Det började med att vi skulle se på de bedårande killingarna. Sen hör jag att Sonja och Stella skriker på något ute. Då är det Ginzo som jagar stackars Ella! Jag skriker och springer rakt mot honom. Han inser att jag är mycket arg och springer och gömmer sig. Jag har bara Ginzo i sikte och tänker inte på att Ella kommer springandes rakt mot mig. Pang bom! de bara small. Jag slår en volt över Ella och landar så dumt att jag stukar foten och blir liggandes där på marken. Och jag kommer inte upp! Efter ett tag tar jag mig upp och haltar in och får då se att hela foten är uppsvälld. Ringde till sjukhuset och hörde med dom vad dom tyckte. De lär ha fått sig ett gott skratt när jag berätta att jag krockat med en get ute på backen. De känns ju så passande att hoppa på kryckor när jag bara har en vecka kvar till utgångsdatumet =P Kunde inte bli mer passande
 


Kommentarer
Postat av: Ida Klausner

du vet verkligen hur man för mig orolig och nervös du!!!! jag låser in dej snart, så du vet! ;)

2010-04-17 @ 15:39:41
URL: http://idaklausner.blogg.se/
Postat av: liindblaads

heej :) nu har du chansen att bli veckans blogg i min blogg ! tävlingen e självklart igång igen och jag ger dig en direktlänk till inlägget så du kan anmäla dig eller din kompis :

kram



http://liindblaads.blogg.se/2010/april/veckans-blogg.html

2010-04-17 @ 16:08:32
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0