Sommar sommmar var f*n är du

När jag vaknade idag och kollade ut genom fönstret blev jag djupt deprimerad. Stora som tennisbollar var snöflingorna som gled ner från himlen. Det var som de hånskrattade åt mig så sakta de föll. Vad är det för fel på klimatet egentligen? Den globala uppvärmingen bekymmrar sig folk för, snarare den globala nedkylningen. Igår var de så fint väder, fåglarna kvittrade. Det gör dom nu med i hopp om att solen ska komma fram. Morgan klättrade i äppelträden och sågade bort alla vattenskott så de ska blir mycket äpplen i år. Jag låg och solade i linne, getterna var ute och gick efter vägen och plockade de få gröna stråna som kommit upp. Det var verkligen VÅR! Och så kom snöflingorna.
Det börjag avta nu så man kan ju hoppas att de slutar helt och att solen tittar fram. Vi ska ju grilla idag.



Störs bäst och vackrast   





Kör sakta!
 Lekande getter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0